Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 28, 2013
Image Size
961 KB
Resolution
750×4868
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
124,940 (5 today)
Favourites
5,161 (who?)
Comments
390
Downloads
167
×
Thor 2 - The Reunion by Tenshi-no-Hikari Thor 2 - The Reunion by Tenshi-no-Hikari
In Thor 2 Jane officially approves of Thorki! (lol, j/k)
This is my version of their meeting scene in Thor 2 :D I've already had this comic half finished when the Thor 2 trailer came out and I had to change Loki's hair and outfit as well as partly the dialogue. (Now he looks even more like a woman, the hairstyle doesn't help really...sorry Loki!!! >_<;; )
I will evetually post some of the drawings from before I made the changes on my tumblr (as well as some other Thorki stuff) xD
(...and I still need lots of working on my non-chibi style, sorry if it's too crappy '''OTL)

:bulletred: my tumblr: [link]
Add a Comment:
 
:icongeekngood:
GeeknGood Featured By Owner Aug 20, 2014  Student Digital Artist
Frollo angry 
Reply
:icongingeralan-rocket:
GingerAlan-Rocket Featured By Owner Jul 11, 2014  Student General Artist
WHY WOULD YOU SHIP BROTHERS WTFFFFF
Reply
:iconnalled:
Nalled Featured By Owner Aug 15, 2014
Technically they are not brothers xD Not related in blood, I mean.
Reply
:iconmatthieulacrosse:
MatthieuLacrosse Featured By Owner Aug 12, 2014
Incest is already apart of ALOT of mythologies
Reply
:iconmertonna123:
mertonna123 Featured By Owner Jul 7, 2014  New member Hobbyist Artist
WHY IS LOKI REMINDING OF A GIRL???!!!! SO DAMN CUTE! X3
Reply
:iconbutterflypony:
ButterflyPony Featured By Owner Jul 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
He can turn into a girl.
Reply
:iconmertonna123:
mertonna123 Featured By Owner Jul 9, 2014  New member Hobbyist Artist
oh.....WOW.
Reply
:iconartisticmusicwolves:
ArtisticMusicWolves Featured By Owner Jul 31, 2014  Student General Artist
He can shape shift ;3;
Reply
:iconmertonna123:
mertonna123 Featured By Owner Jul 31, 2014  New member Hobbyist Artist
That's so awesome tho!
Reply
:iconartisticmusicwolves:
ArtisticMusicWolves Featured By Owner Jul 31, 2014  Student General Artist
Yeah I know!! X3
Reply
Add a Comment: