Shop Mobile More Submit  Join Login
BBC SH - Moriarty's evil masterplan by Tenshi-no-Hikari BBC SH - Moriarty's evil masterplan by Tenshi-no-Hikari
...Moriarty's plan revealed! :evillaugh: :XD:

I came up with the stupid rhyme while I couldn't sleep, lol.

:bulletred: my tumblr: [link]
Add a Comment:
 
:iconsnowynightrequium:
Snowynightrequium Featured By Owner Apr 15, 2015  Student Writer
MY SHIP! THE BABY'S WOULD BE THE EPITOME OF PERFECTION!
Reply
:iconladysmurdis:
LadySmurdis Featured By Owner Mar 23, 2015  Hobbyist Artist
. _. Moriarty + Sherlock = Grelle + Sebastian

Amiright? e-e
Reply
:iconmadam--kitty:
Madam--Kitty Featured By Owner Oct 4, 2014  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconskylordzuleano:
SkylordZuleano Featured By Owner Sep 25, 2014  Hobbyist Traditional Artist
he
hehe
HAHAHAHA
:iconjakelaughplz:
Reply
:iconaura-shadow-beckett:
Aura-Shadow-Beckett Featured By Owner Sep 7, 2014
Beautiful just beautiful
Reply
:iconfictionfreak13:
fictionfreak13 Featured By Owner Sep 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
This is how I'm asking people out from now on.
Reply
:icond3kyi:
d3kyi Featured By Owner Aug 17, 2014
I love you for the line " You´re the Batman to my Joker " (>//w//<)
Reply
:iconwolfcrestsox5x:
WolfCrestSox5X Featured By Owner Aug 15, 2014  Hobbyist General Artist
HAHAHA I CAN'T!!!!!!!!!!!
Reply
:iconscarlettnightshade:
ScarlettNightShade Featured By Owner Aug 4, 2014  Student Digital Artist
Wot.
Reply
:icontoxictenshi27:
ToxicTenshi27 Featured By Owner Jul 30, 2014
o.o' I'm right there with ya John. Lol. This is disturbingly cute though.
Reply
:iconask-hus-husky:
Ask-Hus-Husky Featured By Owner Jul 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
Neko Girl-13 (Fangirling Sparkles) [V1] 
Reply
:iconfrostridefowl:
FrostRideFowl Featured By Owner Jul 27, 2014
PERFECT!
Reply
:iconthecielu:
TheCielu Featured By Owner Jul 6, 2014  Hobbyist
I love Johns face La la la la 
Reply
:iconcanttel:
canttel Featured By Owner Jun 20, 2014  Hobbyist Artist
Creepers be liiik
Reply
:iconjust4drawing:
Just4drawing Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Something to keep John and the rest of us up at night..if Sherlock ever agreed to Moriarty's plan..
Reply
:iconbelkittykelly:
belkittykelly Featured By Owner May 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
Poor Jawn... scarred for life.
Reply
:iconsweetmarshmallows:
SweetMarshmallows Featured By Owner Apr 28, 2014
Hahahahahha! I love your "poem"..it was very beautiful!...REALLY! I mean it. Happy Happy..Onion  Heart Love 
Im gonna use that as my pickup-line from now on...wish me good luck! Racing Girl Emoji (Heart shot wink) [V3] 
Reply
:iconcytrynowy-zaciesz:
cytrynowy-zaciesz Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist General Artist
Draw the babies! Yeshhhhhh!
Reply
:icondaughteroferberus:
DaughterOfErberus Featured By Owner Apr 21, 2014
God have mercy...
Reply
:iconcarowinee:
carowinee Featured By Owner Apr 17, 2014
THe BaBIeS 0.o
Reply
:iconlaetimusa:
LaetiMusa Featured By Owner Apr 14, 2014
WTF Moriarty !
Reply
:iconmeew3:
Meew3 Featured By Owner Apr 12, 2014
Haha, it'd be the end of the world as we know it~
Reply
:icontheamericanfangirl:
TheAmericanFanGirl Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist Writer
Lol I'm dying!
Reply
:iconjynxdude0614:
jynxdude0614 Featured By Owner Apr 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ohmygosh. another reason to love jim X3!
Reply
:iconironbatmaiden91:
IronBatMaiden91 Featured By Owner Apr 5, 2014
Lol
Reply
:icondeamonblade12:
Deamonblade12 Featured By Owner Mar 28, 2014  Hobbyist General Artist
Moriarty. Please. Don't. Insult. Joker. By. Comparing. Him. To. Yourself.   HE IS SO MUCH BETTER THAN YOU! AT LEAST HE DOESNT TRY TO GET BATS TO COMMIT SUICIDE!
Reply
:iconskeith990:
Skeith990 Featured By Owner Apr 2, 2014
dude in sherlock they fake their death. If anything he's better cuz joker can't fake his own death.... Just make horribly wrong decision that ultimately get him killed weither it's himself or others
Reply
:icondeamonblade12:
Deamonblade12 Featured By Owner Apr 2, 2014  Hobbyist General Artist
actually, if you paid attention, youd notice that before batman blacked out, the cure was in his right hand, when he woke up it was in his left. meaning, that Joker DID get the cure.
Reply
:iconskeith990:
Skeith990 Featured By Owner Apr 2, 2014
by arkham city standard the Joker died officially, that was animated error to let u guess use your imagination as an excuse. Joker is alive as the ideal form of Batman's Rival, but in all series he died by his own believe
Reply
:icondeamonblade12:
Deamonblade12 Featured By Owner Apr 3, 2014  Hobbyist General Artist
but he always comes back. Even if he dies, Joker ALWAYS comes back.
Reply
:iconskeith990:
Skeith990 Featured By Owner Apr 3, 2014
supernaturally though or from simply disappearing in the water cuz police are too dumb to say he's missing instead of dead when they can't find his body.
Reply
:icondeamonblade12:
Deamonblade12 Featured By Owner Apr 3, 2014  Hobbyist General Artist
True. But he'll be back. Mabie not in the Arkham Games, but DC would never get rid of Joker.
Reply
:iconskeith990:
Skeith990 Featured By Owner Apr 3, 2014
it'll be in another form because joker became a symbol of evil that contrast to batman
Reply
(1 Reply)
:iconmanana12321:
manana12321 Featured By Owner Mar 24, 2014
Hmm. An offspring with their combined attributes? Dare I say this offspring would be Artemis Fowl ;) 
Reply
:iconchriasph:
chriasph Featured By Owner Mar 25, 2014
Hahaha brilliant
Reply
:iconcandidedelights:
CandideDelights Featured By Owner Mar 25, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yes! We now know his REAL origins!
Reply
:iconlydiabv:
LydiaBv Featured By Owner Mar 24, 2014  Hobbyist Filmographer
NEW QUEST: Not to laugh out loud.

                     QUEST FAILED!
Reply
:iconlumicat12:
Lumicat12 Featured By Owner Mar 24, 2014  Student Artist
SHERIARTY SHIP IT!
OTP
Hello
Reply
:iconhelsinkiangel:
Helsinkiangel Featured By Owner Mar 23, 2014
Lolz Morlocked
Reply
:iconieatrainbows1031:
ieatrainbows1031 Featured By Owner Mar 23, 2014
lol dis is WONDERFUL 
Reply
:iconsapphire-kitty:
Sapphire-Kitty Featured By Owner Mar 20, 2014  Student Digital Artist
Wow, I could never come up with something like that
Reply
:iconzazzyleey:
Zazzyleey Featured By Owner Mar 20, 2014  Hobbyist Artist
dafaq?
Reply
:iconeeveemasamune:
EeveeMasamune Featured By Owner Mar 17, 2014  Student Traditional Artist
Oh dear...I can already imagine the babies. They'd be psycho geniuses! Love John's expression, by the way.
Reply
:iconsaxibelle17:
Saxibelle17 Featured By Owner Mar 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hee hee I've actually read somewhere that someone has a headcannon where Artemis Fowl is their lovechild... lol. 
Reply
:iconabbycatwolff:
AbbyCatWolff Featured By Owner Mar 17, 2014  Student General Artist
I love how you draw Sherlock. He's so cute!!!
Reply
:iconloveless-yokai:
Loveless-Yokai Featured By Owner Mar 17, 2014
Lol If moriarty and sherlock had babies I'd feel so sorry for John.Their first word would be BORED!
Reply
:iconteppo-j-moreau1888:
Teppo-J-Moreau1888 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional General Artist
I am amazed..... :) 
Reply
:iconsapphire-kitty:
Sapphire-Kitty Featured By Owner Mar 16, 2014  Student Digital Artist
Sheriarty 5ever
Reply
:iconmythraill:
Mythraill Featured By Owner Mar 2, 2014  Student Artist

omfg moriarty's face in the last panel XD

can you PLEASE draw my OC in this style? XD

Reply
:iconthepeaceluffer:
ThePeaceluffer Featured By Owner Feb 27, 2014  Hobbyist Writer
I might've already commented on this but I just thought of this:
This is the same thing as in Kuroshitsuji!
Grell: HAVE MY BABIES!!!
Sebastian: :iconsweatdropplz:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 600 × 743




Details

Submitted on
September 14, 2012
Image Size
252 KB
Resolution
600×743
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
106,251 (11 today)
Favourites
5,672 (who?)
Comments
504
Downloads
572
×